Головна » Методична робота » Школа послідовників перспективного педагогічного досвіду

Школа послідовників перспективного педагогічного досвіду

Школа послідовників перспективного педагогічного досвіду для учителів із розвитку слухового сприймання та формування вимови, учителів розвитку мовлення спеціальних шкіл-інтернатів “Особливості формування мовлення в дітей зі зниженим слухом засобами візуалізації” в Кисляцькому навчально-виховному комплексі.

1. Візитка школи (розповідь про навчально-виховний комплекс в загальному і методичне об’єднання учителів-реабілітаторів).

2. Драматична вистава за мотивами твору І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім´я».

Практична частина    

Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнем 1-го класу Павлюком Андрієм - кохлеарником (робота з голосом, мовним диханням, інтонацією)  проводить Сінельникова О.Ю.

Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з ученицею 5-го класу Чупріною Тетяною – важка втрата слуху (робота з голосом, мовним диханням, інтонацією) проводить Слободянюк Н.М.

Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнем  5-го  класу Каменчуком Сергієм – важка втрата слуху (постановка звука)  проводить Гончарук Ю.В.

Індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнем  підготовчого класу Качалаєм Іваном - незначна втрата слуху (постановка звука)  проводить Мельник М.М.

Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнем 4-го  класу Антоновим Дмитром – помірна втрата слуху (словникова робота)  проводить Приймак О.В.

Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнем 3-А   класу Курієнком Сергієм – важка втрата слуху (словникова робота)  проводить Кондратюк Л.В.

Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнями 7-А   класу Смільською Катериною, Бакіло Аліною, Бевзом Данилом – важка втрата слуху (розвиток слухового сприймання)  проводить Прокоф’єва С.В.

Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнями 6-А   класу Онофрійчуком Владиславом, Мазур Катериною, Осадчим Костянтином – помірна та незначна втрата слуху  (розвиток слухового сприймання) проводить

Грищук С.А.

Представлення членами МО учителів-реабілітаторів навчального посібника – інформаційно-презентаційного забезпечення уроків з розвитку слухового сприймання та формування вимови.

Ознайомлення учасників семінару з технологією виготовлення інформаційно-презентаційного забезпечення уроків.

 

Підведення підсумків роботи обласного семінару учителів-реабілітаторів, логопедів. Творче привітання учасникам семінару від учнівського колективу НВК