Школа послідовників перспективного педагогічного досвіду
Школа послідовників перспективного педагогічного досвіду для учителів із розвитку слухового сприймання та формування вимови, учителів розвитку мовлення спеціальних шкіл-інтернатів “Особливості формування мовлення в дітей зі зниженим слухом засобами візуалізації” в Кисляцькому навчально-виховному комплексі.
1. Візитка школи (розповідь про навчально-виховний комплекс в загальному і методичне об’єднання учителів-реабілітаторів).
2. Драматична вистава за мотивами твору І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім´я».
Практична частина
Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнем 1-го класу Павлюком Андрієм - кохлеарником (робота з голосом, мовним диханням, інтонацією) проводить Сінельникова О.Ю.
Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з ученицею 5-го класу Чупріною Тетяною – важка втрата слуху (робота з голосом, мовним диханням, інтонацією) проводить Слободянюк Н.М.
Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнем 5-го класу Каменчуком Сергієм – важка втрата слуху (постановка звука) проводить Гончарук Ю.В.
Індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнем підготовчого класу Качалаєм Іваном - незначна втрата слуху (постановка звука) проводить Мельник М.М.
Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнем 4-го класу Антоновим Дмитром – помірна втрата слуху (словникова робота) проводить Приймак О.В.
Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнем 3-А класу Курієнком Сергієм – важка втрата слуху (словникова робота) проводить Кондратюк Л.В.
Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнями 7-А класу Смільською Катериною, Бакіло Аліною, Бевзом Данилом – важка втрата слуху (розвиток слухового сприймання) проводить Прокоф’єва С.В.
Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови з учнями 6-А класу Онофрійчуком Владиславом, Мазур Катериною, Осадчим Костянтином – помірна та незначна втрата слуху (розвиток слухового сприймання) проводить
Грищук С.А.
Представлення членами МО учителів-реабілітаторів навчального посібника – інформаційно-презентаційного забезпечення уроків з розвитку слухового сприймання та формування вимови.
Ознайомлення учасників семінару з технологією виготовлення інформаційно-презентаційного забезпечення уроків.
Підведення підсумків роботи обласного семінару учителів-реабілітаторів, логопедів. Творче привітання учасникам семінару від учнівського колективу НВК